Societat

Massalcoreig homenatja la infermera del poble la qual es jubila després de 25 anys de servei

Massalcoreig homenatja la infermera del poble la qual es jubila després de 25 anys de servei

Mari Fe Quelle Alonso és el nom de la infermera que durant 25 anys ha donat servei al municipi de Massalcoreig i que avui es jubila. El consistori, juntament amb la col·laboració de la ciutadania, li han organitzat un emocionant homenatge de comiat. Alcaldessa, regidores i regidors, personal de l’ajuntament i ciutadania no han faltat al comiat de Mari Fe, la qual visiblement molt emocionada ha agraït a tot el poble que l’hagi acollit tan bé durant tots aquests anys.

Ja feia setmanes que els veïns i veïnes de Massalcoreig organitzaven una recol·lecta per fer-li un bon detall de comiat, amb la col·laboració de la farmàcia, la qual disposava d’un pot per qui volgués fer alguna donació. A part el mateix ajuntament, personal de l’ajuntament i persones particulars han volgut, a més, fer entrega dels seus propis obsequis. “Marí Fe és una persona molt estimada al poble, l’any passat preveient que s’acostava la data de jubilació, vam voler que fos ella la pregonera de Festa Major”, apunta l’alcaldessa Montse Jové

La ciutadania de Massalcoreig també està molt agraïda a Mari Fe pel servei de tots aquests anys, “Sempre ens hem sentit acompanyats, inclús els moments més durs de la pandèmia, ella sempre ha estat al nostre costat, al peu del canó”, diu Ester Martínez, regidora de sanitat. La infermera s’ha acomiadat amb un “us portaré sempre al cor” i una ovació d’aplaudiments per part dels assistents.

TerritoriMassalcoreig · Segrià
Més notícies de Massalcoreig →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.