Un miler de veïns d’Alcarràs han firmat una petició de l’ajuntament a la Generalitat per tal de reclamar millores en la seguretat viària del municipi. El consistori va repartir els formularis mesos enrere entre entitats locals i ja ha presentat les primeres 500 davant de la direcció general de Carreteres de l’Executiu català. Al setembre presentaran el mig miler restant.
La petició que han firmat els veïns (un de cada nou censats al municipi) destaca la perillositat dels encreuaments que donen accés al polígon de Revès i la carretera de Vallmanya i reclamen la construcció de dos rotondes per millorar la seguretat. En aquest sentit, l’alcalde, Miquel Serra, va explicar que la Generalitat ha elaborat ja els projectes per a aquestes dos glorietes, però que encara no tenen data d’execució. Tampoc no està clar encara que tinguin partida per a les obres en els pròxims pressupostos del Govern.
Reclamat durant anys
La petició de millores en la seguretat viària de la travessia d’Alcarràs ha estat una reclamació recurrent del municipi en els últims anys, ja sigui a través del consistori o mitjançant mobilitzacions organitzades per veïns.