Cultura

Montoliu de Lleida i Llardecans, últims ‘Escenaris singulars’ del Segrià

Montoliu de Lleida i Llardecans, últims ‘Escenaris singulars’ del Segrià

El projecte cultural ‘Escenaris singulars’ del Segrià posa el punt final a la seva primera edició el diumenge vinent, 5 de setembre, amb una doble sessió de patrimoni arquitectònic i arts escèniques, que tindran lloc a Montoliu de Lleida i Llardecans. Impulsat per l’àrea de Cultura del Consell Comarcal del Segrià, s’hauran recorregut sis municipis en total des del 16 de juliol.

Així, la primera sessió del dia serà a l’església de la Nativitat de Montoliu de Lleida. A les 12.00 hores, un repic de campanes a càrrec de Josep Ballespí donarà la benvinguda als assistents per donar pas a una breu introducció de la història de l’església a càrrec de Carmel Farré. Tot seguit, arribarà l’entreteniment amb un concert del quartet vocal Encantades.

La segona i última jornada tindrà com a escenari Llardecans i la Farmàcia Tomàs Pinyol. La visita guiada per la farmàcia amb la qual es redescobrirà la seva història començarà a les 19.00 hores, per continuar tot seguit amb una sessió de pop en format música de cambra titulada ‘Love Songs’, a càrrec de Pop Pino Quartet.

‘Escenaris singulars’, que ha comptat amb el suport de la Diputació de Lleida a través de l’Institut d’Estudis Ilerdencs té com a objectiu oferir accions culturals en espais patrimonials del Segrià per posar valor els béns d’interès cultural del territori.

TerritoriLlardecans · Segrià
Més notícies de Llardecans →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.