Societat

Nou col·lector a Raimat per evitar inundacions

Nou col·lector a Raimat per evitar inundacions

La Paeria ha iniciat les obres de renovació del col·lector d’aigües del carrer Ronda de Raimat, que es prolongaran uns dos mesos, i que permetran minimitzar les afectacions en episodis de pluja que sovint negava aquest vial i els limítrofs al no disposar l’actual de prou capacitat per absorbir l’aigua. L’alcalde accidental, Joan Gómez, va visitar ahir els treballs, que inclouen la substitució de seixanta metres del col·lector i la col·locació del nou en una cota inferior per guanyar capacitat de la xarxa, així com la instal·lació d’unes reixes transversals per evitar que pugui quedar obturat.

L’actuació també inclou la demolició del mur que actualment separa els carrers Ronda i Quatre de Febrer, “i s’habilitaran una rampa i unes escales que permetran connectar aquests dos carrers”, va indicar Gómez. Les obres costen 36.025,96 euros. Els veïns fa anys que reivindiquen aquestes actuacions pels problemes d’inundacions denunciats en reiterades ocasions des de l’ajuntament pedani.

Costa 36.000 € i inclou connectar els carrers Ronda i Quatre de Febrer, ara separats per un mur

L’alcaldessa de Raimat, Eva Horcajada, no va assistir a la visita d’obres perquè era a la platja i per les “desavinences” amb Joan Gómez. “Fins que no em demani perdó públicament per haver-me qualificat d’immadura prefereixo no coincidir amb ell”, va indicar. La disputa entre els dos va tenir lloc durant el pregó de festa major de la localitat i va continuar a les xarxes socials.

Horcajada lamenta l’afany del “PSC per penjar-se les medalles i per no reconèixer que les millores s’aborden per les insistències veïnals ”. Gómez va eludir fer cap referència a la disputa, que dóna per tancada.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.