Societat

Obre les portes ‘Bo – Cafè de l’Orfeó’: un projecte inclusiu i cultural de l’Orfeó Lleidatà i la Fundació Ilersis

Obre les portes 'Bo - Cafè de l'Orfeó': un projecte inclusiu i cultural de l'Orfeó Lleidatà i la Fundació Ilersis

L’Orfeó Lleidatà, en col·laboració amb la Fundació Privada Ilersis, obrirà el pròxim dilluns 16 de setembre el ‘Bo – Cafè de l’Orfeó’, un nou espai situat al vestíbul de la seva seu social al carrer Sant Martí, Lleida. Aquest projecte neix amb la missió de reforçar la dinamització social i cultural del barri i fomentar la inclusió laboral de persones amb discapacitat.

El cafè, que estarà obert tots els dies laborables en horari de matí i tarda, és el resultat d’una aliança entre l’Orfeó Lleidatà i Ilersis, una entitat que treballa per la inclusió social de persones amb discapacitat o malaltia mental a Lleida. El projecte permetrà crear fins a tres llocs de treball per a persones d’aquest col·lectiu, en una línia que Ilersis ja desenvolupa amb èxit en altres espais de la ciutat.

L’acte oficial d’inauguració tindrà lloc el 23 de setembre a les 19 h, en un esdeveniment obert a la comunitat que busca posar en valor aquest espai que no només oferirà serveis de cafeteria, sinó que es vol convertir en un punt de trobada per a la cultura i la socialització. Amb aquest projecte, l’Orfeó amplia la seva funció social i aposta per donar una nova vida al Centre Històric, oferint un espai per a tothom on la música, la restauració i la inclusió es troben.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.