Societat

Premi al Servei d’Urgències de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova

Premi al Servei d'Urgències de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova

El projecte de «Reorganització del Servei d’Urgències» de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida ha estat guardonat com a millor pràctica de conciliació en el sector sanitari pel Consell de Col·legis de Metges de Catalunya (CCMC) en la seva segona edició de premis. El jurat ha elogiat la seva originalitat, resultats i metodologia.

Després de l’impacte emocional i les dificultats experimentades pels professionals de la salut arran de la pandèmia de la COVID-19, especialment entre el personal del Servei d’Urgències, es va plantejar la necessitat d’una reorganització. Considerant la prevalença de dones, moltes d’elles mares joves, es va iniciar un procés participatiu per explorar nous models d’organització laboral. Això ha implicat reduir al mínim les jornades de 24 hores consecutives, afavorint l’activitat no assistencial i replantejant els torns de treball per fer el Servei d’Urgències més atractiu.

El premi, dotat amb 400 euros, es va lliurar en una cerimònia celebrada dijous 21 de maç a la sala d’actes del Col·legi de Metges de Barcelona, on van recollir el guardó les doctores Cecília Llobet i Anna Costa.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.