Veïns de la partida del Pla de Montsó, a l’Horta, asseguren que la Paeria vol retirar l’asfalt d’un camí, que està atapeït de clots, i convertir-lo en un vial de terra i grava, en lloc d’apedaçar-lo amb quitrà.
Un portaveu de la desena de veïns que viuen en aquest camí va assegurar que no estan d’acord amb aquest canvi i afirmen que altres vials de la mateixa partida sí que han estat reparats amb asfalt.
Un veí va explicar que, després de tenir un accident com a conseqüència del mal estat del camí, va presentar una queixa a l’ajuntament i davant del síndic municipal de Greuges i va afegir que des de la Paeria li van dir que l’arreglarien al juny amb aglomerat o asfalt. En canvi, després els van comunicar que opten per substituir l’asfalt per terra i graveta. «És il·lògic. Tots els veïns estem descontents», va remarcar.