Societat

Rebaixa del 10% en la taxa del mercadet de Camp d’Esports

Rebaixa del 10% en la taxa del mercadet de Camp d'Esports

La regidora de Consum, Comerç i Mercats, Marta Gispert, ha participat en la primera reunió amb els paradistes que conformen la comissió mixta de mercats sorgida com una de les iniciatives del «Pla Estratègic del Mercat de venda no sedentària de Camp d’Esports de Lleida».

Gispert va destacar a la trobada que «l’Ajuntament de Lleida ha aconseguit una reducció del 10% en la taxa que paguen els paradistes del mercat del Camp d’Esports» i també va explicar que «des de l’àrea de mercats estem treballant en una campanya de reducció de les bosses de plàstic verd als mercadets». «S’hi està treballant perquè és un canvi tan necessari com urgent», va afirmar.

Durant la reunió, desenvolupada en un clima molt constructiu i amb la participació d’una vintena de persones, la regidora també va explicar als marxants que s’està treballant en la millora d’altres qüestions que afecten el mercat, com la mobilitat, per facilitar els desplaçaments en bus o l’entrada des del carrer Alcalde Vives.

Els marxants han acollit molt positivament les iniciatives que està impulsant la Paeria, com la de facilitar-los un programa de formació i acompanyament per tal que puguin professionalitzar la seva acció comercial. De fet, ells mateixos han proposat la posada en marxa d’un punt d’informació al mercat que faciliti la connexió amb les persones consumidores i ofereixi informació sobre parades, articles, zones del mercat i tipologia de productes.

El Pla d’Estratègic del Mercat de venda no sedentària del Camp d’Esports va posar de manifest la necessitat de trobar fórmules per a captar nova clientela; la necessitat d’una professionalització en la gestió i l’estratègia de venda dels marxants; i posava èmfasi especial en mesures de sostenibilitat i neteja que permetessin un canvi d’imatge i de percepció de la ciutadania respecte al mercadet.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.