Aquest passat dissabte 29 de gener, l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va acollir l’acte de cloenda del primer curs de certificació NSE4 Fortinet de SEMIC-EPS, una formació específica per a tècnics en Ciberseguretat.
L’EPS-UdL ha estat així la primera universitat catalana a formar part del Security Academy Program de Fortinet. Aquest curs ha estat impartit per l’equip d’experts en seguretat de SEMIC i les sessions s’han dut a terme els dissabtes de novembre i desembre de 2021, i gener del 2022. S’hi va matricular un total de 16 estudiants i antics alumnes d’estudis relacionats amb l’enginyeria informàtica de l’EPS, que han pogut cursar el programa i examinar-se per un total de 60€ gràcies a l’acord UdL – SEMIC – Fortinet.
En el mercat, aquesta formació, té un cost aproximat de 500€. L’acte de cloenda va comptar amb la presència d’Òscar López, Director General de SEMIC; Jordi Solé, Director Tècnic i responsable de desenvolupament de negoci de sistemes empresarials a SEMIC; de Magda Valls, Directora de l’EPS; i Josep L. lérida, Cap d’Estudis de les titulacions d’informàtica de l’Escola.
Des de SEMIC valorem molt positivament el curs i el fet que 16 persones hagin fet l’esforç de participar-hi tot i tractar-se d’una formació realitzada els dissabtes al matí.
La col·laboració entre SEMIC i l’EPS – UDL ja té un llarg recorregut i aquesta és una acció més que s’emmarca en la voluntat de tendir i construir ponts entre la universitat i l’empresa. El talent local és la nostra cantera i desitgem estar al costat dels alumnes en el seu aprenentatge.
