Economia

S’obre el segon període de subvencions d’activitats a Vileha e Mijaran

S'obre el segon període de subvencions d'activitats a Vileha e Mijaran

L’Ajuntament de Vielha e Mijaran posa a la disposició dels ciutadans el segon període de subvencions de 2021 en el municipi iniciat aquest dimecres, 22 de setembre. Totes aquelles entitats que vulguin, tindran fins el 30 d’octubre per a demanar ajudes per a les activitats relacionades amb les àrees de l’esport, la música, cultura, joventut, serveis socials, turisme, festes, ensenyament i cooperació entre d’altres.

Les activitats que puguin ser subvencionades, s’han de desenvolupar durant l’1 de desembre de 2020 i el 30 de novembre de 2021 (inclosos) a excepció de les activitats que es realitzen en relació al curs escolar. Les subvencions es poden demanar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vielha e Mijaran o directament en la seu física del consistori en horari de les 09.00 a les 14.00.

Una vegada finalitzada la convocatòria, l’Ajuntament notificarà als interessats la resolució de concessió o rebuig de les subvencions en un període de tres mesos. A més, es procedirà a publicar en el Butlletí Oficial de la Província de Lleida la llista de subvencions lliurades i també en el tauló d’anuncis de l’Ajuntament.

TerritoriVielha e Mijaran · Val d'Aran
Més notícies de Vielha e Mijaran →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El Govern invertirà 35,3 milions d’euros a l’Alt Pirineu i l’Aran
Economia

El Govern invertirà 35,3 milions d’euros a l’Alt Pirineu i l’Aran

Redacció · 6 jul. 2026
Ametller Origen obre a Vielha la seva primera botiga a la Vall d’Aran, una entitat territorial amb identitat pròpia
Economia

Ametller Origen obre a Vielha la seva primera botiga a la Vall d’Aran, una entitat territorial amb identitat pròpia

Redacció · 20 set. 2024
El govern d'Aran insta l'Estat a modificar els criteris per definir les àrees tensades en matèria d'habitatge
Economia

El govern d’Aran insta l’Estat a modificar els criteris per definir les àrees tensades en matèria d’habitatge

REDACCIÓ - ACN · 20 gen. 2024

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.