El pròxim 30 de setembre es celebrarà a La Saleta la 9a edició del festival de microteatre Lo microfest.
Enguany el festival concentra la programació en una única jornada on es podran veure tres peces diferents de microteatre de la mà de les companyies The Amateurs Company i La Bestia Productora. Des de les dotze del matí i fins les nou de la nit trobarem diferents passis dels seus espectacles on passejarem per la comèdia, el teatre crític o el gènere de terror.
El dia del festival es poden adquirir les entrades a la taquilla a un preu de 5€ per espectacle o bé adquirint el pack d’espectacles del dia a 12€ i anticipadament es poden trobar a la pàgina web de la Saleta www.lasaletalleida.com.
Espectacles
- La Píndola de The Amateurs Company
Saps què és això? És una píndola. La clau perquè la teva vida esdevingui, a partir d’ara, un camí de roses. Un camí… sense retorn.
- ¡Están aquí! de La Bestia Productora
Una influencer del paranormal. Un medium amb una ouija i una porta que no haurien d’haver obert. Es trobaran en una antiga sala de teatre per a contactar amb els fantasmes que van morir aquí. Però, hi ha alguna cosa més amb ells?
- Big Bang de The Amateurs Company
Big Bang! és una comèdia explosiva sobre el primer amor, sobre l’arribada al món adult i les contradiccions internes i externes del món al que vivim. Tot això, a través d’una metàfora que compara el trànsit de la infància a la vida adulta amb l’explosió primigènia amb la qual va iniciar-se tot.. el Big Bang.
