Economia

Tres xefs amb estrelles Michelin en els ‘show cooking’ de la Fira de l’Oli

Tres xefs amb estrelles Michelin en els 'show cooking' de la Fira de l'Oli

Tres xefs distingits amb quatre estrelles Michelin protagonitzaran exhibicions culinàries en la 55a edició de la Fira de l’Oli que se celebrarà a les Borges Blanques els dies 19, 20 i 21 de gener.

Es tracta de Fran López, amb dos establiments que han rebut aquesta distinció; Xixo Castaño, del restaurant Malena de Gimenells, i Jeroni Castell del restaurant Les Moles d’Ulldecona, que faran servir oli d’oliva verge extra de les Garrigues en els show cooking que se celebraran cada tarda durant els tres dies de la fira.

Així ho va anunciar ahir l’alcalde de les Borges, Enric Mir, a la presentació del certamen al Parador del Roser de Lleida, en un acte que va reunir prop d’un centenar de persones. Els organitzadors van avançar que han assolit ja el 100% d’ocupació del recinte firal amb més de 160 estands.

Un total de 32 empreses ocuparan 37 d’aquests espais d’exposició en el Pavelló de l’Oli, mentre que 46 expositors n’ocuparan 52 al pavelló comercial. La carpa de productes de proximitat reunirà 16 firmes, i per altra banda, n’hi haurà 5 més fora del recinte i mig centenar de parades d’artesania i menjar ràpid.

D’altra banda, Eduard Estruch rebrà el Premi Cultura de l’Oli 2018 pels seus estudis sobre alimentació. Així mateix, La Fira de l’Oli s’agermanarà amb la Fira del Torró d’Agramunt.

TerritoriGimenells i el Pla de la Font · Segrià
Més notícies de Gimenells i el Pla de la Font →

Més llegides

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

Tàrrega reivindica el 25N amb la campanya ‘Calladeta estàs més guapa’

Societat

També t’interessarà

L’Agrobiotech tanca a Lleida reclamant més innovació, competitivitat i relleu generacional al sector agroalimentari
Agro

L’Agrobiotech tanca a Lleida reclamant més innovació, competitivitat i relleu generacional al sector agroalimentari

Vanesa Ortega · 29 oct. 2026
Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.