Societat

Trobada amb les empreses TIC del Parc Científic de Gardeny

Trobada amb les empreses TIC del Parc Científic de Gardeny

L’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, ha presidit aquest dimarts una trobada amb representants de les principals empreses del sector TIC amb seu al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida. En el decurs de la reunió, que ha comptat amb la presència del rector de la UdL, Jaume Puy, i del gerent del Parc, Miquel Aran, s’ha convidat els representants d’aquestes firmes a treballar conjuntament, des del seu sector, per impulsar Lleida com a capital AgroBioTech del sud d’Europa.

El paer en cap i president del Parc Científic ha agraït especialment als representants del sector TIC a Lleida, aplegats en l’associació AETI (Associació d’Empreses de Tecnologies i Serveis de la Informació) la seva aposta per formar part del complex tecnològic de Lleida, situat al Turó de Gardeny, “un pol d’atracció de talent jove i d’innovació”.



Miquel Pueyo: «Agrolivinglab, un ecosistema innovador en el camí de la Lleida 2030»



Coincidint amb la trobada l’alcalde Pueyo, actual president del Parc, ha lliurat a Jaume Iglesias, fundador de l’empresa IFR Group, un reconeixement a la seva trajectòria. Iglesias fou soci fundador d’IFR Group, l’any 1985. L’empresa va començar desenvolupant i comercialitzant solucions informàtiques per a PYMES. L’any 2000 es va convertir en partner de Microsoft Dyamics AX de l’Estat i va ampliar el seu mercat i treballa des de Lleida, Barcelona i Alacant per clientes d’Europa, Estats Units, Amèrica Central i Amèrica del Sud.

IFR Group es va instal·lar al Parc Científic l’any 2009. Jaume Iglesias ha estat al capdavant de l’AETI (Associació d’Empreses de Tecnologies i Serveis de la Informació) durant 22 anys i ha estat un element clau en la presència d’empreses del sector TIC al Parc. Des d’IFR Group també s’ha vinculat a la promoció cultura i el supor a entitats del tercer sector.

Han assistit a la reunió directius de les empreses GFT, IFR, Lleida.net, Indra, Grup Saltó i SEMIC a més de la tinent d’alcalde Jordina Freixanet, la regidora Mariama Sall i la vicerectora de Recerca i Transferència de la UdL, Olga Rodríguez.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.