Societat

Un conductor begut i drogat fuig després d’atropellar mortalment una dona al Segrià

Un conductor begut i drogat fuig després d'atropellar mortalment una dona al Segrià

Els Mossos d’Esquadra van detenir ahir un home, de 52 anys, de nacionalitat espanyola i veí d’Artesa de Lleida (Segrià), com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per conduir sota l’efecte de l’alcohol, homicidi per imprudència greu i omissió del deure de socors.

Ahir, a les 19:15 hores, es va produir un accident de trànsit greu a Artesa de Lleida on inicialment va resultar ferida molt greu una dona de 90 anys. Concretament, un vehicle la va atropellar quan caminava pel marge dret de la via, de forma reglamentària. El conductor del vehicle infractor no es va aturar per auxiliar-la i va fugir del lloc.

La persona ferida va quedar inconscient al marge del camí i sense cap tipus d’assistència. A més, la reduïda visibilitat provocada per la boira feia molt difícil observar la víctima.

Finalment, un altre conductor va localitzar la víctima i va activar els serveis d’emergència. Després d’una primera atenció sanitària, la van traslladar ferida molt greu fins a l’hospital Arnau de Vilanova, on va morir hores després.

Immediatament, es va obrir una investigació policial per tal d’identificar i localitzar el conductor escàpol. Durant la reconstrucció de l’accident es va comprovar que el vehicle, després de l’atropellament, va circular per la zona reservada als vianants fins xocar contra un arbre.

Hores després els agents van aconseguir localitzar i detenir, a Artesa de Lleida, al conductor que va causar l’accident. A més, van comprovar que el detingut presentava símptomes evidents de trobar-se sota l’efecte de begudes alcohòliques. En sotmetre’s a les proves, va donar 1,07 mg/l i també va donar positiu, de manera indiciària, en amfetamines.

Finalment, es va comprovar que el vehicle del detingut tenia danys compatibles amb els indicis recollits al lloc de l’accident.

El detingut passarà properament a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

TerritoriArtesa de Lleida · Segrià
Més notícies de Artesa de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.