Cultura

Una alumna de l’Escola d’Art Municipal, autora del clip oficial del Mostremp

Una alumna de l’Escola d’Art Municipal, autora del clip oficial del Mostremp

L’alumna Guadalupe Amongero, de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol, és l’autora del clip oficial del 10è Mostremp, el festival de cinema rural al Pallars, que té lloc fins diumenge a Tremp. L’EAM va proposar al festival incloure enguany la capçalera animada de l’esdeveniment com a un dels projectes a realitzar durant el curs pels alumnes del Cicle de Grau Superior en Animació i Il·lustració.

Aquesta proposta ha estat el primer treball en animació del curs per als alumnes. Donada la temàtica del festival, que gira a l’entorn del cinema rural, es va creure adient treballar preferentment amb elements naturals. Es va utilitzar la tècnica de l’Stop-motion amb el l’animació dels objectes directament sota la càmera per crear el moviment. Els alumnes van fer-ho amb els seus mòbils propis i amb un suport especial per fixar la càmera.

Dels treballs presentats, el clip realitzat per Amongero va ser l’escollit per ser la capçalera oficial de l’esdeveniment. Cal destacar que els resultats obtingut en aquesta pràctica van ser molt interessants. 

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.