Societat

Vielha e Mijaran renova el conveni anual amb la Llar del Jubilat “Sant Miquèu”

Vielha e Mijaran renova el conveni anual amb la Llar del Jubilat “Sant Miquèu”

L’Ajuntament de Vielha e Mijaran ha renovat, un any més, el conveni de col·laboració amb la junta de la Llar del Jubilat “Sant Miquèu” de Vielha.

Una col·laboració que ve acompanyada d’una partida de 20.000 € amb la qual el consistori pretén continuar ajudant a la junta d’aquesta instal·lació municipal perquè pugui preparar i desenvolupar el programa d’activitats anuals amb els seus usuaris.

Aquesta ajuda permet que els usuaris pugui continuar tenint un espai habitual on poder anar a interactuar durant la setmana, sent un servei bàsic per a aquest sector de la societat de Vielha e Mijaran.

El 2020, a conseqüència de la pandèmia de la COVID-19, la llar es va tancar, i es va aprofitar per a fer una important remodelació de les instal·lacions, gràcies a un conveni amb la Fundació “La Caixa”, i molt aviat tornarà a obrir les seves portes al públic.

“Des de l’Ajuntament de Vielha e Mijaran continuem apostant per ajudar econòmicament a la Llar del Jubilat, perquè desenvolupa una funció social molt important per a la nostra gent gran”, comenta l’alcalde de Vielha e Mijaran, Juan Antonio Serrano. I afegeix que “d’aquesta manera, els usuaris podran gaudir de moltes activitats al llarg de l’any. Després d’un any tancat a conseqüència de la pandèmia, molt aviat tornarà a estar disponible”.

TerritoriVielha e Mijaran · Val d'Aran
Més notícies de Vielha e Mijaran →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El túnel de Vielha (N-230) tancarà la nit del 27 d’octubre per un simulacre d’incendi
Societat

El túnel de Vielha (N-230) tancarà la nit del 27 d’octubre per un simulacre d’incendi

Laura Quintana · 26 oct. 2026
Un sistema d'intel·ligència artificial servirà per controlar la població d'ossos al Pirineu
Societat

Un sistema d’intel·ligència artificial servirà per controlar la població d’ossos al Pirineu

Redacció · 17 juny 2026
Prop de 350 persones participen als 11 tallers científics ‘IRBLleida en ruta’
Societat

Prop de 350 persones participen als 11 tallers científics ‘IRBLleida en ruta’

Redacció · 13 oct. 2023

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.