Notícia d’entitat

Royal Lleida presenta l’espai ‘Royal Outdoor’, dissenyat per gaudir d’un entrenament complet i integral

Royal Lleida
Notícia d’entitat · Publicada per Royal Lleida

 

ROYAL REVOLUTION

El nostre espai Royal Outdoor ha estat dissenyat perquè puguis gaudir d’un entrenament complet i integral!

Hi trobaràs varietat de recursos funcionals com: Kettle Bells, Wall Balls, Dumbells, calaixos de Piomètria, cordes, anelles o elements de treball cardiovascular com els rems i les bicicletes Air Bike que et permetran treballar de forma global tot el cos.

Pots treballar a partir de la combinació d’esforços com són l’sprint, remar, grimpar, saltar a la corda, aixecar pesos, etc. Tots els exercicis estan inspirats en disciplines tradicionals com l’halterofília, l’atletisme o la gimnàstica, i en altres més actuals com la calistènia o el crossfit.

Aquest tipus d’entrenament t’ajudarà a potenciar la resistència cardiovascular i respiratòria, la força, la flexibilitat, la velocitat, l’agilitat, la psicomotricitat o l’equilibri. 

Royal Outdoor t’ofereix totes les possibilitats necessàries per assolir els teus objectius! 

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.