Societat

Afectacions al trànsit per la 10a Cursa de la Dona Nayox a Lleida

Afectacions al trànsit per la 10a Cursa de la Dona Nayox a Lleida

L’Ajuntament de Lleida ha preparat l’operatiu de seguretat necessari per aquest diumenge 10 de març en què tindrà lloc la 10a Cursa de la Dona Nayox. La celebració d’aquest esdeveniment esportiu, que espera aconseguir 2.000 inscripcions, obligarà a fer diversos talls i desviaments de la circulació en les zones de la ciutat afectades pel recorregut de la cursa. La festa atlètica combinarà la cursa i la caminada, de 5,6 quilòmetres i amb sortida a les 11 h de la canalització del riu Segre.

L’itinerari previst és: canalització del riu Segre, passarel·la del Liceu Escolar, avinguda de Blondel, pl. Agelet i Garriga, avinguda del Segre, Princep de Viana, Comtes d’Urgell, C/ Corregidor Escofet, avinguda Tortosa, pont de Pardinyes, i canalització del Riu Segre per finalitzar als Camps Elisis.

destaquem

Per facilitar i garantir la seguretat del recorregut d’ambdues proves, sobre les 10.45 h i fins el pas de l’última persona participant, hi ha previstos els següents desviaments:

  • Tall de trànsit al camí de Granyena, tram comprés entre l’entrada del camí procedent del polígon del Segre (pas a nivell) i el pont de Pardinyes.
  • Tall de trànsit al pont de Pardinyes en sentit interior ciutat. El punt de tall serà a la rotonda del carrer Josep Baró Travé.
  • A l’avinguda Tortosa, es tallarà la circulació entre el pont de Pardinyes i Corregidor Escofet.
  • El carrer Comtes d’Urgell quedarà tallat al trànsit des de Corregidor Escofet fins a Princep de Viana.
  • Els carrers Victoriano Muñoz i Príncep de Viana quedaran tallats en sentit pl. Europa fins al carrer Comtes d’Urgell.
  • L’avinguda del Segre quedarà tallada en sentit Avinguda Tortosa. En sentit Pl. de la Pau, restarà oberta des de Lluís Roca.
  • El pont Vell quedarà tallat momentàniament al trànsit mentre duri el pas de corredors.
  • Momentàniament a la sortida, a plaça Espanya es restringirà l’accés a l’avinguda de Madrid, autoritzant exclusivament els autocars, taxis amb parada a Blondel i usuaris dels pàrquings.
  • Per creuar el riu cal evitar el pont Vell, el pont de Príncep de Viana i el pont de Pardinyes en sentit interior ciutat.
  • Es recomana utilitzar el pont de la Universitat o el dels Instituts, que no es veuran afectats per la cursa.

Els autobusos de les línies que circulen per de cursa també seran desviats dels seus itineraris mentre aquest estigui afectat.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.