Cultura

Arrenca la 3a edició del Lleida Music Festival Magna amb 20 concerts repartits entre 13 sales de la ciutat

Arrenca la 3a edició del Lleida Music Festival Magna amb 20 concerts repartits entre 13 sales de la ciutat

El Lleida Music Festival Magna escalfa motors per a la seva 3a edició, que se celebrarà del divendres 13 d’octubre al dimecres 8 de novembre. Enguany el certamen repartirà 20 concerts entre 13 sales musicals de la capital de Ponent, la qual cosa esdevé pionera en el panorama musical Ileidatà. I és que per segon any consecutiu les sales i els promotors de la ciutat de Lleida han unit esforços per organitzar de manera coral un circuit musical «transversal i eclèctic».

Així doncs, el Lleida Music Festival Magna 2023 comptarà amb la participació de la sala Antares, Biloba Lleida, Cafè del Teatre, Cotton Club, Sala Manolita, Mima (antiga laNuit), Espai Orfeo, Bodega Sisbris, La Casa de la Bomba, La Boite, La Casa de les 3 Amfores, Can Ramon i Hoppers, així com dels promotors independents Mayday.

destaquem

I amb l’eclecticisme sonor per bandera, tal com resa la seva filosofia, la 3a edició del Lleida Music Festival Magna ha programat diferents propostes musicals en què destaca la varietat d’estils, que van de l’indie, el rock i el punk al folk, el techno i l’urbà d’arreu de l’Estat, amb formacions tant consolidades com emergents, també de casa nostra, en una clara aposta per la cultura de proximitat. D’aquesta manera, s’hi podran trobar artistes de la talla de Bigott, Amatria, Mushkaa, Ramoncin, Joel Sarakula, Guitar Wolf, Belako, Renaldo & Clara, Elena Garcia, Rebeca Jiménez, Filipin Yess + Azul, Meritxell Gené i Steven Munar, entre d’altres.

Com a novetat, en aquesta edició hi haurà un abonament que permetrà gaudir de la majoria de les propostes musicals a un preu assequible.

Creat el 2021 en plena pandèmia, el Lleida Music Festival Magna naixia de la voluntat de col·laboració entre les entitats Ileidatanes que s’encarreguen de gestionar les sales de concerts i amb el patrocini de Magna de San Miguel. Així mateix, el Lleida Music Festival Magna continua marcant-se com a objectiu, més enllà de la música, erigir-se en una proposta cultural que marqui sinergies entre diferents disciplines del sector. Finalment, entre els plans del festival de cara a futures edicions destaca la creació i consolidació d’una associació cultural anomenada Lleida Escena Sonora.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.