Societat

ℹ️ Es reprenen les obres a Prat de la Riba amb restriccions al trànsit

ℹ️ Es reprenen les obres a Prat de la Riba amb restriccions al trànsit

L’Ajuntament de Lleida reprèn avui dilluns, dia 8 de gener, els treballs de la segona fase de les obres de reforma de l’avinguda Prat de la Riba, entre Ricard Viñes i el carrer Alcalde Porques. L’actuació dona continuïtat al tram ja finalitzat, a la primera fase, entre els carrers Alcalde Porqueres i Príncep de Viana. Per facilitar la mobilitat aquestes festes, s’havia procedit a l’obertura parcial de l’espai. A partir d’avui, es reduirà el pas de vehicles a un carril de baixada, tal com estava.

A més, durant el mes de gener, es tancarà la cruïlla del carrer Sant Martí, amb l’av. Prat de la Riba. Els vehicles no podran girar al carrer Sant Martí, ja que es tallarà el tram comprès entre Prat de la Riba i el carrer Bonaire. Els vehicles que hagin d’accedir als guals, ho podran fer a través del carrer Bonaire.

destaquem

Es continuaran les obres en diferents punts de la mitjana i les cruïlles de Prat de la Riba, però es mantindrà oberta tota la vorera, al marge d’afectacions puntuals pels treballs. Igualment, se seguirà condicionant la zona del futur carril bici.

La segona fase d’aquesta actuació a Prat de la Riba es troba en un avançat estat d’execució i està previst que quedi acabada al mes de febrer. S’emmarca dins el Projecte d’implantació de baixes emissions (ZBE) i actuacions per a un canvi de model de ciutat. Concretament, en l’actuació per condicionar nous eixos de vianants i transport públic a les ZBE. El projecte es desenvolupa gràcies al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) de l’Estat, que està finançat pels fons europeus #NextGenerationEU.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Societat

Renfe adjudica a Siemens 30 trens d’alta velocitat per 1.218 milions d’euros

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Societat

El Govern declara Alfarràs zona afectada per l’incendi del 15 de setembre

Laura Quintana · 28 oct. 2026
Urbanisme i habitatge

La Paeria vol invertir 5,1 milions per reduir el risc d’inundacions a Lleida

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.