Cultura

Jordi Balasch exposa «El Temps del Drac» a la Fecoll

Jordi Balasch exposa "El Temps del Drac" a la Fecoll

Sota el títol «El Temps del Drac», l’artista plàstic, ninotaire i autor dels Dibunàtics de LLEIDA.COM, Jordi Balasch (Lleida, 1963) duu a la sala Manolo Calpe de la Fecoll una col·lecció de disset aquarel·les amb motius festius com són lo Marraco, els castellers, els gegants o el paisatge urbà. Una iniciativa amb què la Fecoll i l’artista volen retornar, durant el mes de setembre, l’ambient festiu de la ciutat propi de la tardor.

Jordi Balasch és conegut per les seves vinyetes de l’històric Home del Sofà i altres sèries creatives com 7 rue de la Llotja o Dibunàtic, entre altres, totes elles disponibles en el web https://bybalasch.wordpress.com/.


DIBUNÀTIC es un recull de 60 microhistories dibuixades on els protagonistes són persones i animals que realitzen accions amb un tarannà divertit en situacions absurdes quotidianes. El col·laborador de LLEIDA.COM ofereix un humor sense paraules per a tothom, amb gags plens d’ironia en clau de broma, d’històries obertes a variades interpretacions.

Els compradors, si ho volen, poden sol·licitar en aquesta comanda que els àlbums siguin dedicats per  l’autor, a través de la BOTIGA de LLEIDA.COM.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026
Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània
Cultura

Mor als 79 anys el poeta lleidatà Jaume Pont, una de les veus més destacades de la literatura catalana contemporània

Vanesa Ortega · 22 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.