Qui som
Qui som
2D, 3D, anglès, Apps, Arduino, blocks, blockchain, classes, Codelearn, coding, command, computacional, coneixements, consola, craft, cursos, domotica, drons, electronica, enginyeria, etic, formació, gestio, habilitats, hacking, impressio, informatica, jocs, Lego, Lleida, llenguatge, matemàtiques, Mbots, metode, minecraft, mindstorms, mobil, mods, pensament, PI , programacio, projectes, Python, Raspberry, realitat, redstone, repassos, robotica, RPG, rpgmaker, scratch, script, scriptcraft, sonic, textures, videojocs, virtual.
clases, drones, etica, formación, gestion, habilidades, impresion, ingenieria, lenguajes, Lérida, matematicas, metodos, movil, pensamiento, programacion, proyectos, realidad, repasos, texturas, videojuegos,
Codelearn neix amb la voluntat d'ensenyar i difondre el pensament computacional i la programació als nens i adolescents.
Els socis fundadors som "insiders" de la indústria informàtica, conscients de la importància al món actual de la capacitat, no només d'usar els ordinadors, sinó també ser capaços d'entendre'ls i programar-los, decidim ensenyar als nostres fills.
Llavors, ens vam trobar que el material i recursos existents no estaven orientats al públic infantil i adolescent i per tant no eren massa apropiats per al que volíem aconseguir. Fruit d'això decidim desenvolupar un mètode propi amb els nostres fills i els seus companys, i hem desenvolupat un univers de personatges i una sofisticada plataforma en línia per motivar i animar als alumnes en el seu aprenentatge.
El món actual presenta reptes molt importants per als nostres joves i és la nostra responsabilitat de dotar-los dels coneixements i habilitats claus perquè puguin tenir èxit en un present i futur cada vegada més ultra-competitiu i tecnificat.
Per a això hem desenvolupat una plataforma online i continguts propis, amb l'ajuda d'experts del món universitari de l'àrea de la pedagogia, i també professionals del més alt nivell del sector tecnològic, per assegurar-nos que els alumnes adquireixen coneixements útils però sense data de caducitat.
Amb el mètode Codelearn aprendran programació i pensament computacional. Gràcies a això podran crear tot tipus de coses, com ara videojocs, apps, robots, aparells electrònics… és la potència el pensament computacional, l’habilitat de resoldre problemes sense estar lligat a un llenguatge o model de robot concret.
Els alumnes de Codelearn acaben practicant un gran ventall de disciplines diferents, com ara matemàtiques, anglès, programació, robòtica, electrònica, enginyeria i gestió de projectes. El nostre objectiu és que un alumne que completi el pla d’estudis de Codelearn, pugui iniciar als 18 anys qualsevol projecte tecnològic que li interessi, ja que tindrà un alt nivell conceptual i experiència pràctica, sabrà què és el que ha de fer. I encara que no es vulgui dedicar a res directament relacionat amb la tecnologia, aquests coneixements i capacitats avui en dia es busquen en tot tipus de professions, des de metges a advocats, perquè aporten un plus únic que els fa destacar sobre la resta